Nasz Klient

Szanowny Kliencie

Przywiązujemy wielką wagę do jakości obsługi i oferowanych produktów na naszych stacjach paliw, dlatego w przypadku niezadowolenia w jakimkolwiek zakresie z oferowanych towarów i usług poinformuj nas o tym. Zgłaszając nam problem czy też dzieląc się z nami swoją opinią na temat funkcjonowania naszych stacji paliw, dajesz nam możliwość wypracowania najlepszych standardów obsługi, oraz dostosowania oferowanych produktów do Twoich wymagań. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań by zgłoszona sprawa została przeanalizowana i wyjaśniona w możliwie najszybszym terminie.

Wszelkie problemy i opinie mogą być zgłaszane:

  • elektronicznie: ‘Podziel się opinią / zgłoś problem’.
  • telefonicznie: 801-167-536 lub 502-167-536.
  • bezpośrednio, na stacji paliw ORLEN S.A.
  • pisemnie na adres:

    Dział Standardów i Relacji z Klientami Sieci Detalicznej
    ORLEN S.A.
    ul. Bielańska 12
    00-085 Warszawa